SCRISOARE PRIVIND INFORMAREA CLIENTILOR SI SERVICIILE AGREATE
Stimate Client,
Va rugam sa parcurgeti informatiile de mai jos privind oferta negociata de Otto Broker:
INFORMATII DESPRE DESPRE OTTO BROKER DE ASIGURARE SI SERVICIILE OFERITE
OTTO BROKER DE ASIGURARE, cu sediul in Bucuresti, str. Ramuri Tei, nr.4, etaj 4, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub Nr. J40/8633/2001,
Cod Unic de Inregistrare 14232850, autorizat sa functioneze de Autoritatea de Supraveghere Financiara, inmatriculata in Registrul Intermediarilor Principali sub nr. RBK – 001
(pentru verificare: www.asfromania.ro), reprezentata legal prin Dl. Victor Sraer, Administrator, denumit in continuare COMPANIA DE BROKERAJ / OTTO BROKER.
OTTO BROKER este intermediar principal de asigurari conform Legii 236 / 2018, mandatat de asiguratori sa colecteze prime de asigurare si sa emita documente de asigurare,
in anumite conditii reglementate contractual, iar in relatia dintre Client-Asigurator reprezinta interesele clientului sau.
Otto Broker nu detine participatii calificate in cadrul niciunui asigurator si nici nu are ca actionari vreun asigurator sau vreo societate-mama a vreunui asigurator.
Otto Broker isi stabileste in mod independent politica comerciala si nu are nicio obligatie contractuala de a lucra exclusiv cu un singur asigurator.
Remuneratia Companiei de Brokeraj se realizeaza prin comision inclus in prima de asigurare si, in unele cazuri, printr-un onorariu de intermediere care acopera serviciile de emitere a politei/lor de asigurare
si intocmire a documentelor contractuale necesare conform dispozitiilor legale. De asemenea, Compania de Brokeraj poate primi bonusuri acordate de Asigurator in anumite conditii, conform prevederilor legale
si contractuale aplicabile.
Otto Broker poate oferi si alte servicii remunerate direct de catre client in legatura cu activitatea de distributie de asigurari, in baza unor contracte sau oferte ferme acceptate de client inainte de prestarea serviciilor.
De asemenea, Otto Broker poate oferi si servicii de consultanta, inclusiv recomandari personalizate, printr-o analiza impartiala in baza si in limita informatiilor
solicitate de la clienti si furnizate de acestia. In functie de solicitarile specifice ale clientului, Otto Broker poate percepe un onorariu comunicat si agreat cu clientul anterior acordarii consultantei.
Ne puteti transmite opinia si sugestiile dumneavoastra in legatura cu serviciile noastre prin intermediul site-ului Otto Broker accesand: https://www.ottobroker.ro/feedback-si-sugestii.
De regula raspundem in maxim 2-3 ore si va garantam un raspuns in maxim 24 de ore (1 zi lucratoare). Ne puteti contacta si telefonic, de luni pana duminica,
in intervalul orar 9:00 - 21:00, la numarul de telefon 021 555 6886.
In cazul in care considerati necesar, ne puteti trimite o petitie accesand https://www.ottobroker.ro/petitii sau la adresa de e-mail: [email protected].
De regula raspundem in maxim 2 - 3 ore si va garantam un raspuns in maxim 24 de ore (1 zi lucratoare).
De asemenea, pentru reclamatii, va puteti adresa si Autoritatii de Supraveghere Financiara la adresa de mail [email protected].
Vom incerca sa solutionam orice neintelegeri pe cale amiabila, iar in caz de nerezolvare a litigiului va puteti adresa pentru rezolvarea acestuia catre Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul
Financiar Non Bancar - SAL-Fin la adresa de email [email protected]. Solutionarea alternativa nu limiteaza dreptul partilor de a se adresa instantelor competente de judecata.
COMPANIA DE BROKERAJ este imputernicita de client sa solicite si sa furnizeze oferte de asigurare conform solicitarii si informatiilor transmise de acesta (potentialul asigurat/contractant).
Otto Broker va ofera informatii privind produsele de asigurare, puse la dispozitie de asigurator. De asemenea, va putem pune la dispozitie si informatii, analize sau sinteze realizate de Otto Broker.
Va informam ca ne puteti solicita si alte informatii referitoare la contractul de asigurare, in afara celor mentionate anterior.
OTTO BROKER studiaza in permanenta ofertele de produse de asigurare disponibile pe piata si va pune la dispozitia Clientului, pentru fiecare tip de produs minim 3 oferte,
in concordanta cu cerintele formulate de clienti si in masura in care acestea sunt disponibile in portofoliul de produse.
Ofertele contin informatii complete, bazate pe informatiile furnizate de client cu privire la cerintele si necesitatile proprii, conform prevederilor legale aplicabile,
astfel incat Clientul sa aiba posibilitatea de a alege oferta pe care o considera potrivita nevoilor sale. Reprezentantii OTTO BROKER sunt la dispozitia dumneavoastra de luni pana duminica intre orele 9.00 si 21.00,
la 021 555 68 86 sau conform detaliilor de pe www.ottobroker.ro, pentru orice informatii suplimentare referitoare la la politele de asigurare deja achizitionate sau produsele care va intereseaza si pe
care doriti sa le achizitionati, precum si pentru servicii de asistenta telefonica in caz de dauna.
OTTO BROKER negociaza si incheie/emite contracte de asigurare in numele si pentru urmatoarele tipuri de societati de asigurare:
a) autorizate de catre A.S.F. Romania (societatile care sunt autorizate de A.S.F. pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/app.php/ro/a/1542/asigur%C4%83tori-%C8%99i-intermediari-principali ).
b) supravegheate de autoritățile din țara de origine, nefiind autorizate de către A.S.F. România care desfășoară activitate în România în baza libertății de stabilire - FOE (societatile care nu sunt autorizate de A.S.F. Romania dar care au comunicat A.S.F. Romania intentia de a desfasura activitati in baza FOE pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/ro/a/2082/registrul-asigur%C4%83torilor-%C8%99i-intermediarilor-din-see )
c) supravegheate de autoritățile din țara de origine, nefiind autorizate de către A.S.F. România desfășoară activitate în România în baza libertății de a presta servicii (FOS). Acestea pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/ro/a/2082/registrul-asigur%C4%83torilor-%C8%99i-intermediarilor-din-see
Potrivit prevederilor legale, asigurătorii care desfasoara activitate pe teritoriul Romaniei în baza FOE sau FOS pot fi reprezentați pe teritoriul României printr-o sucursală sau printr-un agent de management care nu are calitatea de intermediar sau intermediar de asigurări auxiliare (conform art. 2, alin. (1) pct. 4 din Norma A.S.F. nr. 22/2021 privind distribuția de asigurări).
De asemenea, potrivit art. 3 din Legea nr. 213/2015 privind Fondul de garantare a asiguraților, asigurătorii europeni sunt obligați să contribuie la Fondul de Garantare pentru activitatea de asigurare desfășurată pe teritoriul României prin intermediul sucursalelor stabilite în România doar pentru acea parte a activității sucursalelor pentru care schemele de garantare din statele membre de origine ale acestora nu protejează creditorii de asigurări în caz de lichidare bazată pe insolvență (faliment).
Pentru mai multe detalii puteți consulta: https://www.fgaromania.ro/despre-fga/contributori-ai-fga/.
Societate de asigurări autorizată de A.S.F. Romania
Societate de asigurări care desfășoară activitate în România în baza libertății de a presta servicii/ dreptului de stabilire (FOS FOE)
Petiţiile sunt primite şi instrumentate direct de ASF
Petițiile sunt primite de A.S.F. şi transmise autorității competente din statul de origine al societății, iar soluția este oferită de autoritatea din statul membru unde este autorizată societatea de asigurări.
Se poate accesa mecanismul de soluționare alternativă a litigiilor din România (SAL-Fin).
Dacă există, se poate accesa mecanismul de soluţionare alternativă a litigiului din statul membru de origine unde este autorizată societatea
Consumatorul are dreptul de adresare instanţei de judecată din România.
Consumatorul are dreptul de adresare instanţei de judecată din România (pentru ca sediul societatii se afla in alt stat litigiul poate dura mai mult in timp si pot exista costuri suplimentare).
Consumatorul beneficiaza de protecția oferită de Fondul de Garantare a Asiguraţilor din România.
Consumatorul are protecția oferită de Fondul de garantare din statul membru unde este autorizată societatea (in cazul în care există o astfel de schemă de garantare). Consumatorul nu beneficiaza de protecția oferită de Fondul de garantare a asiguraţilor din România, decât în conditii specifice.
Aceste informatii au scop informativ și nu reprezintă o recomandare de a încheia o asigurare cu un anumit asigurător. Otto Broker nu oferă nicio declarație sau garanție cu privire la situația juridică sau financiară a vreunui asigurator. De asemenea, depunem eforturi pentru ca informațiile comunicate să fie actualizate periodic, în funcție de eventualele modificări survenite.
IMPUTERNICIRE OTTO BROKER
Prin apasarea butonului “Am inteles”, imputernicesc pe OTTO BROKER sa ma reprezinte in relatia cu asiguratorii pentru a-mi furniza oferte de asigurare, desfasurarea de actiuni premergatoare in vederea incheierii contractelor de asigurare, inclusiv negocierea cu asiguratorii in vederea obtinerii contractelor de asigurare adecvate, acordarea de asistenta pentru administrarea contractelor, inclusiv in cazul aparitiei vreunei daune. De asemenea, mandatez Brokerul sa primeasca orice notificari in numele meu cu privire la plata ratelor scadente, expirarea politei, modificari ale politei sau regularizarea dosarelor de dauna. In acest scop, voi pune la dispozitia Otto Broker toate informatiile necesare pentru obtinerea ofertelor de asigurare si voi comunica acestuia orice schimbare privind domiciliul, datele de contact furnizate anterior sau datele esentiale despre riscurile asigurate (de exemplu amplasarea riscurilor, valorile asigurate etc).
Totodata, inteleg faptul ca, prin derogare de la prevederile art. 2.203 alin. (I) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile ulterioare, in cazul supravietuitorului de cancer, am dreptul de a nu furniza informatii care vizeaza afectiunea oncologica, daca a trecut un termen de 7 ani de la data incheierii protocolului oncologic. In cazul supravietuitorului de cancer al carui diagnostic a fost pus inainte de varsta de 18 ani, termenul este de 5 ani de la data incheierii protocolului oncologic. (art. 251 alin. (I) din Legea 46/2003 a drepturilor pacientului).
Declar ca la data semnarii prezentului mandat, nu am imputernicit un alt intermediar de asigurari pentru acelasi scop.
Am luat la cunostinta si am inteles aspectele prezentate de catre Otto Broker de Asigurare, conform legislatiei in vigoare privind informatiile pe care asiguratorii si intermediarii in asigurari trebuie sa le funizeze clientilor si sunt de acord cu incheierea unui contract de asigurare.
Asigurare Bicicleta
+Accident
asigurare bicicleta:
asigurare accidente: 39 LEI
1). 4.500 lei pentru decesul din accident
2). 1.500 lei pentru fracturi
3). 2.500 lei pentru fracturi (daca necesita internare minim 2 zile)
4). 3.000 lei pentru fracturi (daca asiguratul sufera o invaliditate)
Informare client
SCRISOARE PRIVIND INFORMAREA CLIENTILOR SI SERVICIILE AGREATE
Stimate Client,
Va rugam sa parcurgeti informatiile de mai jos privind oferta negociata de Otto Broker:
INFORMATII DESPRE DESPRE OTTO BROKER DE ASIGURARE SI SERVICIILE OFERITE
OTTO BROKER DE ASIGURARE, cu sediul in Bucuresti, str. Ramuri Tei, nr.4, etaj 4, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub Nr. J40/8633/2001,
Cod Unic de Inregistrare 14232850, autorizat sa functioneze de Autoritatea de Supraveghere Financiara, inmatriculata in Registrul Intermediarilor Principali sub nr. RBK – 001
(pentru verificare: www.asfromania.ro), reprezentata legal prin Dl. Victor Sraer, Administrator, denumit in continuare COMPANIA DE BROKERAJ / OTTO BROKER.
OTTO BROKER este intermediar principal de asigurari conform Legii 236 / 2018, mandatat de asiguratori sa colecteze prime de asigurare si sa emita documente de asigurare,
in anumite conditii reglementate contractual, iar in relatia dintre Client-Asigurator reprezinta interesele clientului sau.
Otto Broker nu detine participatii calificate in cadrul niciunui asigurator si nici nu are ca actionari vreun asigurator sau vreo societate-mama a vreunui asigurator.
Otto Broker isi stabileste in mod independent politica comerciala si nu are nicio obligatie contractuala de a lucra exclusiv cu un singur asigurator.
Remuneratia Companiei de Brokeraj se realizeaza prin comision inclus in prima de asigurare si, in unele cazuri, printr-un onorariu de intermediere care acopera serviciile de emitere a politei/lor de asigurare
si intocmire a documentelor contractuale necesare conform dispozitiilor legale. De asemenea, Compania de Brokeraj poate primi bonusuri acordate de Asigurator in anumite conditii, conform prevederilor legale
si contractuale aplicabile.
Otto Broker poate oferi si alte servicii remunerate direct de catre client in legatura cu activitatea de distributie de asigurari, in baza unor contracte sau oferte ferme acceptate de client inainte de prestarea serviciilor.
De asemenea, Otto Broker poate oferi si servicii de consultanta, inclusiv recomandari personalizate, printr-o analiza impartiala in baza si in limita informatiilor
solicitate de la clienti si furnizate de acestia. In functie de solicitarile specifice ale clientului, Otto Broker poate percepe un onorariu comunicat si agreat cu clientul anterior acordarii consultantei.
Ne puteti transmite opinia si sugestiile dumneavoastra in legatura cu serviciile noastre prin intermediul site-ului Otto Broker accesand: https://www.ottobroker.ro/feedback-si-sugestii.
De regula raspundem in maxim 2-3 ore si va garantam un raspuns in maxim 24 de ore (1 zi lucratoare). Ne puteti contacta si telefonic, de luni pana duminica,
in intervalul orar 9:00 - 21:00, la numarul de telefon 021 555 6886.
In cazul in care considerati necesar, ne puteti trimite o petitie accesand https://www.ottobroker.ro/petitii sau la adresa de e-mail: [email protected].
De regula raspundem in maxim 2 - 3 ore si va garantam un raspuns in maxim 24 de ore (1 zi lucratoare).
De asemenea, pentru reclamatii, va puteti adresa si Autoritatii de Supraveghere Financiara la adresa de mail [email protected].
Vom incerca sa solutionam orice neintelegeri pe cale amiabila, iar in caz de nerezolvare a litigiului va puteti adresa pentru rezolvarea acestuia catre Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul
Financiar Non Bancar - SAL-Fin la adresa de email [email protected]. Solutionarea alternativa nu limiteaza dreptul partilor de a se adresa instantelor competente de judecata.
COMPANIA DE BROKERAJ este imputernicita de client sa solicite si sa furnizeze oferte de asigurare conform solicitarii si informatiilor transmise de acesta (potentialul asigurat/contractant).
Otto Broker va ofera informatii privind produsele de asigurare, puse la dispozitie de asigurator. De asemenea, va putem pune la dispozitie si informatii, analize sau sinteze realizate de Otto Broker.
Va informam ca ne puteti solicita si alte informatii referitoare la contractul de asigurare, in afara celor mentionate anterior.
OTTO BROKER studiaza in permanenta ofertele de produse de asigurare disponibile pe piata si va pune la dispozitia Clientului, pentru fiecare tip de produs minim 3 oferte,
in concordanta cu cerintele formulate de clienti si in masura in care acestea sunt disponibile in portofoliul de produse.
Ofertele contin informatii complete, bazate pe informatiile furnizate de client cu privire la cerintele si necesitatile proprii, conform prevederilor legale aplicabile,
astfel incat Clientul sa aiba posibilitatea de a alege oferta pe care o considera potrivita nevoilor sale. Reprezentantii OTTO BROKER sunt la dispozitia dumneavoastra de luni pana duminica intre orele 9.00 si 21.00,
la 021 555 68 86 sau conform detaliilor de pe www.ottobroker.ro, pentru orice informatii suplimentare referitoare la la politele de asigurare deja achizitionate sau produsele care va intereseaza si pe
care doriti sa le achizitionati, precum si pentru servicii de asistenta telefonica in caz de dauna.
OTTO BROKER negociaza si incheie/emite contracte de asigurare in numele si pentru urmatoarele tipuri de societati de asigurare:
a) autorizate de catre A.S.F. Romania (societatile care sunt autorizate de A.S.F. pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/app.php/ro/a/1542/asigur%C4%83tori-%C8%99i-intermediari-principali ).
b) supravegheate de autoritățile din țara de origine, nefiind autorizate de către A.S.F. România care desfășoară activitate în România în baza libertății de stabilire - FOE (societatile care nu sunt autorizate de A.S.F. Romania dar care au comunicat A.S.F. Romania intentia de a desfasura activitati in baza FOE pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/ro/a/2082/registrul-asigur%C4%83torilor-%C8%99i-intermediarilor-din-see )
c) supravegheate de autoritățile din țara de origine, nefiind autorizate de către A.S.F. România desfășoară activitate în România în baza libertății de a presta servicii (FOS). Acestea pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/ro/a/2082/registrul-asigur%C4%83torilor-%C8%99i-intermediarilor-din-see
Potrivit prevederilor legale, asigurătorii care desfasoara activitate pe teritoriul Romaniei în baza FOE sau FOS pot fi reprezentați pe teritoriul României printr-o sucursală sau printr-un agent de management care nu are calitatea de intermediar sau intermediar de asigurări auxiliare (conform art. 2, alin. (1) pct. 4 din Norma A.S.F. nr. 22/2021 privind distribuția de asigurări).
De asemenea, potrivit art. 3 din Legea nr. 213/2015 privind Fondul de garantare a asiguraților, asigurătorii europeni sunt obligați să contribuie la Fondul de Garantare pentru activitatea de asigurare desfășurată pe teritoriul României prin intermediul sucursalelor stabilite în România doar pentru acea parte a activității sucursalelor pentru care schemele de garantare din statele membre de origine ale acestora nu protejează creditorii de asigurări în caz de lichidare bazată pe insolvență (faliment).
Pentru mai multe detalii puteți consulta: https://www.fgaromania.ro/despre-fga/contributori-ai-fga/.
Societate de asigurări autorizată de A.S.F. Romania
Societate de asigurări care desfășoară activitate în România în baza libertății de a presta servicii/ dreptului de stabilire (FOS FOE)
Petiţiile sunt primite şi instrumentate direct de ASF
Petițiile sunt primite de A.S.F. şi transmise autorității competente din statul de origine al societății, iar soluția este oferită de autoritatea din statul membru unde este autorizată societatea de asigurări.
Se poate accesa mecanismul de soluționare alternativă a litigiilor din România (SAL-Fin).
Dacă există, se poate accesa mecanismul de soluţionare alternativă a litigiului din statul membru de origine unde este autorizată societatea
Consumatorul are dreptul de adresare instanţei de judecată din România.
Consumatorul are dreptul de adresare instanţei de judecată din România (pentru ca sediul societatii se afla in alt stat litigiul poate dura mai mult in timp si pot exista costuri suplimentare).
Consumatorul beneficiaza de protecția oferită de Fondul de Garantare a Asiguraţilor din România.
Consumatorul are protecția oferită de Fondul de garantare din statul membru unde este autorizată societatea (in cazul în care există o astfel de schemă de garantare). Consumatorul nu beneficiaza de protecția oferită de Fondul de garantare a asiguraţilor din România, decât în conditii specifice.
Aceste informatii au scop informativ și nu reprezintă o recomandare de a încheia o asigurare cu un anumit asigurător. Otto Broker nu oferă nicio declarație sau garanție cu privire la situația juridică sau financiară a vreunui asigurator. De asemenea, depunem eforturi pentru ca informațiile comunicate să fie actualizate periodic, în funcție de eventualele modificări survenite.
IMPUTERNICIRE OTTO BROKER
Prin apasarea butonului “Am inteles”, imputernicesc pe OTTO BROKER sa ma reprezinte in relatia cu asiguratorii pentru a-mi furniza oferte de asigurare, desfasurarea de actiuni premergatoare in vederea incheierii contractelor de asigurare, inclusiv negocierea cu asiguratorii in vederea obtinerii contractelor de asigurare adecvate, acordarea de asistenta pentru administrarea contractelor, inclusiv in cazul aparitiei vreunei daune. De asemenea, mandatez Brokerul sa primeasca orice notificari in numele meu cu privire la plata ratelor scadente, expirarea politei, modificari ale politei sau regularizarea dosarelor de dauna. In acest scop, voi pune la dispozitia Otto Broker toate informatiile necesare pentru obtinerea ofertelor de asigurare si voi comunica acestuia orice schimbare privind domiciliul, datele de contact furnizate anterior sau datele esentiale despre riscurile asigurate (de exemplu amplasarea riscurilor, valorile asigurate etc).
Totodata, inteleg faptul ca, prin derogare de la prevederile art. 2.203 alin. (I) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile ulterioare, in cazul supravietuitorului de cancer, am dreptul de a nu furniza informatii care vizeaza afectiunea oncologica, daca a trecut un termen de 7 ani de la data incheierii protocolului oncologic. In cazul supravietuitorului de cancer al carui diagnostic a fost pus inainte de varsta de 18 ani, termenul este de 5 ani de la data incheierii protocolului oncologic. (art. 251 alin. (I) din Legea 46/2003 a drepturilor pacientului).
Declar ca la data semnarii prezentului mandat, nu am imputernicit un alt intermediar de asigurari pentru acelasi scop.
Am luat la cunostinta si am inteles aspectele prezentate de catre Otto Broker de Asigurare, conform legislatiei in vigoare privind informatiile pe care asiguratorii si intermediarii in asigurari trebuie sa le funizeze clientilor si sunt de acord cu incheierea unui contract de asigurare.
Asigurare Bicicleta
+Accident
+Raspundere ( acopera toti membrii familiei)
asigurare bicicleta:
asigurare accidente: 39 LEI
1). 4.500 lei pentru decesul din accident
2). 1.500 lei pentru fracturi
3). 2.500 lei pentru fracturi (daca necesita internare minim 2 zile)
4). 3.000 lei pentru fracturi (daca asiguratul sufera o invaliditate)
asigurare raspundere: 59 LEI
Suma asigurata este de 45.000 lei cu fransiza 0
Informare client
SCRISOARE PRIVIND INFORMAREA CLIENTILOR SI SERVICIILE AGREATE
Stimate Client,
Va rugam sa parcurgeti informatiile de mai jos privind oferta negociata de Otto Broker:
INFORMATII DESPRE DESPRE OTTO BROKER DE ASIGURARE SI SERVICIILE OFERITE
OTTO BROKER DE ASIGURARE, cu sediul in Bucuresti, str. Ramuri Tei, nr.4, etaj 4, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub Nr. J40/8633/2001,
Cod Unic de Inregistrare 14232850, autorizat sa functioneze de Autoritatea de Supraveghere Financiara, inmatriculata in Registrul Intermediarilor Principali sub nr. RBK – 001
(pentru verificare: www.asfromania.ro), reprezentata legal prin Dl. Victor Sraer, Administrator, denumit in continuare COMPANIA DE BROKERAJ / OTTO BROKER.
OTTO BROKER este intermediar principal de asigurari conform Legii 236 / 2018, mandatat de asiguratori sa colecteze prime de asigurare si sa emita documente de asigurare,
in anumite conditii reglementate contractual, iar in relatia dintre Client-Asigurator reprezinta interesele clientului sau.
Otto Broker nu detine participatii calificate in cadrul niciunui asigurator si nici nu are ca actionari vreun asigurator sau vreo societate-mama a vreunui asigurator.
Otto Broker isi stabileste in mod independent politica comerciala si nu are nicio obligatie contractuala de a lucra exclusiv cu un singur asigurator.
Remuneratia Companiei de Brokeraj se realizeaza prin comision inclus in prima de asigurare si, in unele cazuri, printr-un onorariu de intermediere care acopera serviciile de emitere a politei/lor de asigurare
si intocmire a documentelor contractuale necesare conform dispozitiilor legale. De asemenea, Compania de Brokeraj poate primi bonusuri acordate de Asigurator in anumite conditii, conform prevederilor legale
si contractuale aplicabile.
Otto Broker poate oferi si alte servicii remunerate direct de catre client in legatura cu activitatea de distributie de asigurari, in baza unor contracte sau oferte ferme acceptate de client inainte de prestarea serviciilor.
De asemenea, Otto Broker poate oferi si servicii de consultanta, inclusiv recomandari personalizate, printr-o analiza impartiala in baza si in limita informatiilor
solicitate de la clienti si furnizate de acestia. In functie de solicitarile specifice ale clientului, Otto Broker poate percepe un onorariu comunicat si agreat cu clientul anterior acordarii consultantei.
Ne puteti transmite opinia si sugestiile dumneavoastra in legatura cu serviciile noastre prin intermediul site-ului Otto Broker accesand: https://www.ottobroker.ro/feedback-si-sugestii.
De regula raspundem in maxim 2-3 ore si va garantam un raspuns in maxim 24 de ore (1 zi lucratoare). Ne puteti contacta si telefonic, de luni pana duminica,
in intervalul orar 9:00 - 21:00, la numarul de telefon 021 555 6886.
In cazul in care considerati necesar, ne puteti trimite o petitie accesand https://www.ottobroker.ro/petitii sau la adresa de e-mail: [email protected].
De regula raspundem in maxim 2 - 3 ore si va garantam un raspuns in maxim 24 de ore (1 zi lucratoare).
De asemenea, pentru reclamatii, va puteti adresa si Autoritatii de Supraveghere Financiara la adresa de mail [email protected].
Vom incerca sa solutionam orice neintelegeri pe cale amiabila, iar in caz de nerezolvare a litigiului va puteti adresa pentru rezolvarea acestuia catre Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul
Financiar Non Bancar - SAL-Fin la adresa de email [email protected]. Solutionarea alternativa nu limiteaza dreptul partilor de a se adresa instantelor competente de judecata.
COMPANIA DE BROKERAJ este imputernicita de client sa solicite si sa furnizeze oferte de asigurare conform solicitarii si informatiilor transmise de acesta (potentialul asigurat/contractant).
Otto Broker va ofera informatii privind produsele de asigurare, puse la dispozitie de asigurator. De asemenea, va putem pune la dispozitie si informatii, analize sau sinteze realizate de Otto Broker.
Va informam ca ne puteti solicita si alte informatii referitoare la contractul de asigurare, in afara celor mentionate anterior.
OTTO BROKER studiaza in permanenta ofertele de produse de asigurare disponibile pe piata si va pune la dispozitia Clientului, pentru fiecare tip de produs minim 3 oferte,
in concordanta cu cerintele formulate de clienti si in masura in care acestea sunt disponibile in portofoliul de produse.
Ofertele contin informatii complete, bazate pe informatiile furnizate de client cu privire la cerintele si necesitatile proprii, conform prevederilor legale aplicabile,
astfel incat Clientul sa aiba posibilitatea de a alege oferta pe care o considera potrivita nevoilor sale. Reprezentantii OTTO BROKER sunt la dispozitia dumneavoastra de luni pana duminica intre orele 9.00 si 21.00,
la 021 555 68 86 sau conform detaliilor de pe www.ottobroker.ro, pentru orice informatii suplimentare referitoare la la politele de asigurare deja achizitionate sau produsele care va intereseaza si pe
care doriti sa le achizitionati, precum si pentru servicii de asistenta telefonica in caz de dauna.
OTTO BROKER negociaza si incheie/emite contracte de asigurare in numele si pentru urmatoarele tipuri de societati de asigurare:
a) autorizate de catre A.S.F. Romania (societatile care sunt autorizate de A.S.F. pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/app.php/ro/a/1542/asigur%C4%83tori-%C8%99i-intermediari-principali ).
b) supravegheate de autoritățile din țara de origine, nefiind autorizate de către A.S.F. România care desfășoară activitate în România în baza libertății de stabilire - FOE (societatile care nu sunt autorizate de A.S.F. Romania dar care au comunicat A.S.F. Romania intentia de a desfasura activitati in baza FOE pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/ro/a/2082/registrul-asigur%C4%83torilor-%C8%99i-intermediarilor-din-see )
c) supravegheate de autoritățile din țara de origine, nefiind autorizate de către A.S.F. România desfășoară activitate în România în baza libertății de a presta servicii (FOS). Acestea pot fi verificate aici: https://asfromania.ro/ro/a/2082/registrul-asigur%C4%83torilor-%C8%99i-intermediarilor-din-see
Potrivit prevederilor legale, asigurătorii care desfasoara activitate pe teritoriul Romaniei în baza FOE sau FOS pot fi reprezentați pe teritoriul României printr-o sucursală sau printr-un agent de management care nu are calitatea de intermediar sau intermediar de asigurări auxiliare (conform art. 2, alin. (1) pct. 4 din Norma A.S.F. nr. 22/2021 privind distribuția de asigurări).
De asemenea, potrivit art. 3 din Legea nr. 213/2015 privind Fondul de garantare a asiguraților, asigurătorii europeni sunt obligați să contribuie la Fondul de Garantare pentru activitatea de asigurare desfășurată pe teritoriul României prin intermediul sucursalelor stabilite în România doar pentru acea parte a activității sucursalelor pentru care schemele de garantare din statele membre de origine ale acestora nu protejează creditorii de asigurări în caz de lichidare bazată pe insolvență (faliment).
Pentru mai multe detalii puteți consulta: https://www.fgaromania.ro/despre-fga/contributori-ai-fga/.
Societate de asigurări autorizată de A.S.F. Romania
Societate de asigurări care desfășoară activitate în România în baza libertății de a presta servicii/ dreptului de stabilire (FOS FOE)
Petiţiile sunt primite şi instrumentate direct de ASF
Petițiile sunt primite de A.S.F. şi transmise autorității competente din statul de origine al societății, iar soluția este oferită de autoritatea din statul membru unde este autorizată societatea de asigurări.
Se poate accesa mecanismul de soluționare alternativă a litigiilor din România (SAL-Fin).
Dacă există, se poate accesa mecanismul de soluţionare alternativă a litigiului din statul membru de origine unde este autorizată societatea
Consumatorul are dreptul de adresare instanţei de judecată din România.
Consumatorul are dreptul de adresare instanţei de judecată din România (pentru ca sediul societatii se afla in alt stat litigiul poate dura mai mult in timp si pot exista costuri suplimentare).
Consumatorul beneficiaza de protecția oferită de Fondul de Garantare a Asiguraţilor din România.
Consumatorul are protecția oferită de Fondul de garantare din statul membru unde este autorizată societatea (in cazul în care există o astfel de schemă de garantare). Consumatorul nu beneficiaza de protecția oferită de Fondul de garantare a asiguraţilor din România, decât în conditii specifice.
Aceste informatii au scop informativ și nu reprezintă o recomandare de a încheia o asigurare cu un anumit asigurător. Otto Broker nu oferă nicio declarație sau garanție cu privire la situația juridică sau financiară a vreunui asigurator. De asemenea, depunem eforturi pentru ca informațiile comunicate să fie actualizate periodic, în funcție de eventualele modificări survenite.
IMPUTERNICIRE OTTO BROKER
Prin apasarea butonului “Am inteles”, imputernicesc pe OTTO BROKER sa ma reprezinte in relatia cu asiguratorii pentru a-mi furniza oferte de asigurare, desfasurarea de actiuni premergatoare in vederea incheierii contractelor de asigurare, inclusiv negocierea cu asiguratorii in vederea obtinerii contractelor de asigurare adecvate, acordarea de asistenta pentru administrarea contractelor, inclusiv in cazul aparitiei vreunei daune. De asemenea, mandatez Brokerul sa primeasca orice notificari in numele meu cu privire la plata ratelor scadente, expirarea politei, modificari ale politei sau regularizarea dosarelor de dauna. In acest scop, voi pune la dispozitia Otto Broker toate informatiile necesare pentru obtinerea ofertelor de asigurare si voi comunica acestuia orice schimbare privind domiciliul, datele de contact furnizate anterior sau datele esentiale despre riscurile asigurate (de exemplu amplasarea riscurilor, valorile asigurate etc).
Totodata, inteleg faptul ca, prin derogare de la prevederile art. 2.203 alin. (I) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicata, cu modificarile ulterioare, in cazul supravietuitorului de cancer, am dreptul de a nu furniza informatii care vizeaza afectiunea oncologica, daca a trecut un termen de 7 ani de la data incheierii protocolului oncologic. In cazul supravietuitorului de cancer al carui diagnostic a fost pus inainte de varsta de 18 ani, termenul este de 5 ani de la data incheierii protocolului oncologic. (art. 251 alin. (I) din Legea 46/2003 a drepturilor pacientului).
Declar ca la data semnarii prezentului mandat, nu am imputernicit un alt intermediar de asigurari pentru acelasi scop.
Am luat la cunostinta si am inteles aspectele prezentate de catre Otto Broker de Asigurare, conform legislatiei in vigoare privind informatiile pe care asiguratorii si intermediarii in asigurari trebuie sa le funizeze clientilor si sunt de acord cu incheierea unui contract de asigurare.